29.srpna Neoficiální závody agility

29.08.2009 16:17

...Amonra Čebín + KK Boskovice

Na poslední závod jsem se docela těšila, chtěla jsem trošku potrénovat před závody v Hruškách. Myslím, že se trénink podařil. Agi i jump jsme se diskly, ale Kesynka běžela, na to jak je "potloustlá", docela rychle. O mě radši diskutovat nebudeme
Jumping - první se běžel jumping. Docela dost pršelo, ale Kesynce to nevadilo, naopak. Běžela vcelku rychle, akorát ten lidský faktor opět trochu pokulhával, skončili jsme na předposlední překážce. Nebyl to podle mě žádný těžký prvek, Kesynka prostě nezatočila a mě přišlo zbytečné ji vracet.
Agility - zóny na kladině velmi dobré, kruh proskočený taky správně. Moc pozitiv na jeden běh. Poslední dvě tyčky u slalomu vynechala, a to jsem neodcházela! jen jsem stála na místě a čekala, až ho dodělá. Nedodělala. Tak jsme ho šli celý znova a i přesto, že to byla oprava to Kesynku nijak "neurazilo" Houpačka byla taky moc pěkná a jelikož už jsme měli chybu, nechtěla jsem ji trápit na áčku zastavováním. Řekla jsem si, že ji to nechám seběhnout a světe div se, zóna opět byla. Po áčku jsme se ovšem vůbec nesladili a Kesynka chudák zmatená z mích pohybů a povelů skočila překážku bokem, přes bočnici. I když jsem to viděla, měla jsem radost, že běží, tak jsem to nechala být a nějak to doběhla
Součty - DIS

součty za čtyři závody - 35 bodů/80 možných nám vyneslo 1.místo v kategorii LA2+3