Závody agility Hrušky

07.10.2009 20:02

VIDEO

VIMEO

YOUTUBE

__________________

Tento víkend se nám dařilo. Zaběhli jsme dva krásné čisté běhy a ve třetím už jsem nevydržela nechybovat a tak jsem nás pro jistotu rovnou diskla. No jo, s rameny ještě moc pracovat neumím
Rozhodčí byl pan Petr Noga. Parkury se mi opravdu líbily, ale nebyly jednoduché. Hodně psů chybovalo a taky bylo hodně diskvalifikovaných. Ale jen díky tomu jsme měli šanci uspět.

Jumping
Supr rychlý běh, už konečně opravdu vnímá, co jí ukazuju a podle toho se na trati chová. Úspěch o týden dřív ve Šlapanicích ji hodně zvedl sebevědomí a chuť do práce, takže se Kesynka na běh těšila
tr.b.: 3,00 za čas
postupovka: 4.08m/s (a tom jsem ji jednou blbě ukázala, takže málem DIS a pak jsem o ni zakopla po lát. tunelu. Přesto postupovka přes čtyři.)
umístění: 3.místo/44 large psů

Agility open
Podle mého názoru ještě těžší parkur, popravdě jsem myslela, že se nemáme šanci do času vejít.
tr.b.: 0
postupovka: 4.09m/s (teda vážně fičela jak vítr, ale postupovka lepší jak v prvním běhu...klobouk dolů!. Kesy měla úžasný slalom, takové slalomování na závodech ještě nebylo Na kladině se hodně rozběhla, takže jsem se bála o zónu, ale nakonec se zastavila - se nedivím když jsem tak zařvala )
umístění: 2.místo/44 large psů (o necelé dvě sekundy za 1.BOC!)

Agi + Jump
1.místo/44 large psů

Zkouška LA2
Myslím, že vítězství jsme měli v kapse, ale já ho hezky rychle vyndala. No jo, mohlo mě napadnout, že když už mě Kesynka na parkuru vnímá, že když moc brzo natočím rameno, že udělá to, co udělala
DIS

_______________

Toto byly téměř dokonalé závody a nádherné ukončení závodnění v roce 2009. Závody jsme si obě užívali! Já si navíc mnohdy zkoušela vedení, které bych normálně neriskla a přineslo mi to neskutečné ponaučení. Všechny blind crossy se povedly (a že jsem jich zkoušela!) a někde jsem naopak zjistila, že BC není nejvhodnější. Už jsem zase o kapičku moudřejší. Rok 2009 začínal spíše zklamáním, ale končí největší a rodtí a úspěchy. Moc se těším na dalšěí závodní sezonu a doufám, že v roce 2010 ukážeme, jak jsem se za rok 2009 poučili - a to i s naší novou posilou týmu, která bude mít svůj debut už v červnu...