Agility závody Šlapanice 27.9.2009 - speciál LA

25.09.2009 14:01

VIDEO - agility závody Šlapanice LA

A jsme zpět. Naše nejúspěšnější závody máme za sebou
Den nezačal moc pěkně. Zapomněla jsem si boty, po cestě nás čekalo nespočet objížděk a celou dobu mi bylo strašně, strašně špatně.
Na místě jsme se zaprezentovali, rozdělali věci a za nedlouho šli na prohlídku Jumpingu.
Jumping - moc se mi líbil, pár pasáží jsem se bála, ale nakonec jsme je obě zvládly. Až na pár drobností byl běh plynulý a rychlý bez tr.b.!
Zkouška LA2 - tak těch jsem se popravdě trochu obávala. Sešlo se tam hned několik věcí, ve kterých si není Kesynka (i já!) jistá.Začátek se nám vydařil a na čtvrté překážce Kesynka předvedla ukázkové stahování Do kruhu se taky trefila! Pak jsem ji nechala trochu vyběhnout, aby měla rovnější náběh do slalomu. Zóna na áčku byla hraniční, ale byla. pak nastala "krize" a skoro diskvalifikace. Naštěstí jsem ji stihla stáhnout a těsný skok téměř bočnicí zdi Kesynka ustála. Zóna na kladině byla, ale že by Kesy chtěla zastavit jak má, to ne. Druhé stáčení kolem bočnice v tomto běhu se ovšem nepovedlo. Kesynka vyběhla dopředu (do slalomu) a než jsem ji "vrátila", ztratili jsme 5-6s Naštěstí to však nebylo odmítnutí. Pak následovala nejobávanější pasáž, dva tunely do U vedle sebe. Naštěstí jsme trefili ty správné díry a doběhli bez tr.b.
Agility open - tentokrát krize nastala na třetí překážce. Kesynka si zřejmě spletla houpačku s kladinou a málem to nestihla dobrzdit. Byla z toho trochu v šoku, takže chvíli trvalo, než se opět rozběhla. Zóny byly všechny, takže další bezchybný běh  Bohužel jsme však obdrželi 3.94tr.b. za čas.

Výsledky

Běh tr.b. p.r. umístění poznámky
Jumping 0tr.b. 4.22m/s 7.místo/35 Nej postupová rychlost na ofic. závodech 4.22m/s!
(doposud 4.13-Šlapanice)
Agility open 3,94tr.b. 3.40m/s 5.místo/35 /
Zkouška LA2 0tr.b. 3.51m/s

1.místo/12

1.zkouška LA2 na V na stupních vítězů!
1.1.místo na oficiálních závodech!
Jako jediní jsme doběhli bez tr.b.!
Doběhli jsme tři v pořadí: 1.NO, 2.BOM, 3.BC :)
Součet Agi+Jump 3,94tr.b. průměr 3.81m/s

3.místo/35

1.umístění v součtu!
1.3.místo na oficiálních závodech!
Na 1.třech místech byli dva kříženci (1.místo BOT Báďa)