Agi tábor Čebín + neoficiální závody

14.07.2009 20:42

Do čebína jsem dorazila v sobotu ráno a to na neoficiální závody. Soutěžili jsme v kategorii LA 2+3 a konkurence byla opravdu velká (startovali jsme dvě!). Kesynce se moc nechtělo a ve hře ukázala, že to s ní nebude jednoduché. Následovali agility a jumping. Kesynka měla trošku problém s kruhem, za to měla pěkné zóny...
Výsledky:

kategorie umístění
Gambler 7.-8.místo
Agility A2+3 1.místo/2
Jumping A2+3 2.místo/2
Součet A2+3 1.místo/2

 
Po závodech jsem se jakoby "nudila" a pak šla spát (jako jediná jsem tam spala od soboty). V neděli ráno jsem vstala dost brzo a to byla chyba. Asi 6 hodin jsem se zase tak trošku "nudila" a pak konečně přijela Bětka s Bonnie. Pak to utíkalo rychle. Zaběhli jsem si část první sekvence, dostali večeři (jako vždy moc dobrou) a šli jsme spát. Druhý den nám Marťa ukázala druhou část sekvence a nakonec jsme ji spojily. S Bebe jsem běhala různé kombinace tunelů a jelikož nemám kopačka (respektive jsou mi malé), běhala jsem v botách s kluzkou podrážkou a pořád jsem padala. Pak mi naštěstí Monča půjčila kopačky (čekám na to vyúčtování!) a už to bylo v pohodě. Celý týden jsme běhali skvělé trasy a z každé jsem si vzala tolik věcí, že už ani nevím, jaké... Sešla se nám tam opět (Od roku 2007 můj teprve druhý tábor, kde jsme se všichni opravdu bavili!) Lidi byli vážně fajn, od známých jako je Květa, Bětka nebo Míša od Csiriho tam dorazila Anička, Peťa, Adam a Kristína ze Zlína, Maťa a Domča ze Slovenska a spousta dalších úžasných lidí, se kterými se opravdu dalo povídat!!!
Tábor ukončil neoficiální závod, pro nás už druhý (a ještě nás dva čekají). Opět se šla hra, agility a jumping. Jelikož měla za sebou Kesynka náročný týden, hru jsem vynechala a šla pouze agi a jump. Docela mě překvapilo, že Kesynka běhala mnohem rychleji než na prvních neoficiálkách! Byli i chvíle, kdy na stupních vítězů stály pouze lidi z tábora (čím to bude?!).
Výsledky:

kategorie umístění
Gambler nestartovali
Agility A2+3 2.místo/2
Jumping 4.místo/4
Součty 3.místo

V seriálu čtyř závodů bychom tedy měli mít za dva absolvované závody 35bodů/40možných.